H&M Urban Spirit

czwartek, lipca 26, 2012

Przetrzepując dysk ostatnimi dniami znalazłam jeszcze jedną zdobycz ze stajni H&M. Kupiłam ten lakier impulsywnie. Przyszejdłem-zobaczyłem-opłaciłem-do szuflady włożyłem. I tak sobie leżał, za każdym razem odsuwany dalej w kolejce, bo w między czasie pojawiły się ciekawsze, ładniejsze, nowsze (niepotrzebne skreślić).

Urban Spirit okazał się jednak baaardzo zacnym lakierem na codzień. Nie jest oczobójny, nadaje się do pracy, i jest naprawdę bardzo ciekawy. Trochę niebieski, bardziej jasno fioletowy... Chyba próbuje trochę być holograficzny, ale nie do konca mu to wychodzi. W słońcu mieni się kolorami, ale efekt jest naprawdę delikatny, nie oślepia. Za to jego trwałośc jest po prostu fenomenalna. Na zdjęciu mam dwie warstwy położone na bazę i utwardzone topem. Zdjęcie robione w piatym dniu noszenia lakieru. Widoczny odrost, lekko starte końcówki i mały odprysk na wskazującym - wybaczam. Lakier ideał na tygodniowy maraton w pracy.


Zdjęcie w pełnym słońcu, aparat zwariował od drobinek i w rzeczywistości nie pokazal nic. Mimo tego dobrze widac na nim jego szarofioletowoniebieski charakter.




 Myślałam, że będzie on za bardzo podobny do Skyscraper lub Crystal, ale na szczęście są to zupełnie inne bajki.

Do nabycia w H&M.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. mam go !!! muszę w końcu użyć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też go mam i nawet nie pamiętam od kiedy. Może w końcu się doczeka swojego pierwszego razu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny. Ale butelka mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ich lakiery, to jedne z moich ulubionych, są tanie, trwałe i w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń